loading...
275913
نویسنده بازدید : 38 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
Baloot: وبگردی و ماهیچه و علی جی!من پزشک نيستم چيزی هم که ميخوام بگم شايد کمی بنظرت عجيب باشه اما تجربه شخصی منه از گرفتگی که ... پرسش و پاسخ - سایت مرجع متخصصین ایرانمن پزشک نيستم ولي با اين قرص اشنايي دارم. دوستان معتادم ازش به عنوان کمکي وقتي مواد در دسترس ... ‫زن طراوت زندگییست | Facebook‬او می بویید/من می بوسیدم او سکوت میکرد/من جوابش را میدادم او تمام زنانگیش را در میان دستان ... Johnny Depp and Vanessa Paradis split after 14 years - Yahoo! News ...پزشک به مرد گفت: من کسی را می شناسم که می تواند ... و من متعهد نيستم که چيزى باشم که تو مي‌خواهى. Young Girl Sentenced to Death, Convicted for Murder of Surgeon ...دختر طراح به جرم قتل پزشک جراح به ... من دختري خودبرتربين نيستم. يک دختر معمولي هستم که اجازه ... کي‌روش: من ناجي فوتبال ايران نيستم ...کي‌روش: من ناجي فوتبال ايران نيستم سرمربي تيم ملي گفت: اگر ... مشکل اينجاست بازيکناني که پزشک تيم ... ‫Sohraab Arjang سهراب ارژنگ | Facebook‬Facebook is a social utility that connects people with friends and others who work, study and live around them. People use Facebook to keep up with friends, upload an ... اصلا من کابل را بلد نيستم کجا بروم ...اصلا من کابل را بلد نيستم کجا بروم؟ نويسنده: باران محسنی ... بهداشت و درمان با 12 پرسنل شامل يک پزشک ... من باربي نيستم، من رباب هستم - طنز ...من باربي نيستم، من رباب هستم - طنز ابراهيم نبوي ... جوانان عرب در خوزستان ● به دام افتادن پزشک ... پزشک وبلاگمن دکتر نيستم ولی مردم عم از خانم واقا بايد بدونند ... وبلاگ پزشک با حال غم راه فراری جز بی خیالی ... شبکه اطلاع رسانی پزشک آنلاین | مطالب ...پزشک آنلاین بزرگترین شبکه ... كه قادر به تامين آنها نيستم مي ... حضوری وجود ندارد ، من به پزشک ... شبکه اطلاع رسانی پزشک آنلاین | مطالب ...پزشک آنلاین بزرگترین شبکه اطلاعات و ... كردم و ميگه شما اشتباه ميكني من همچين آدمي نيستم و ... هستم اگر مي روم گر نروم نيستم | کوله بار... هستم اگر مي روم گر نروم نيستم ... هيچ نه معلوم شد آه كه من ... مهاجرت یک پزشک به کانادا(آقای ... پزشک خانواده - www.shomaliha.com - شماليها... نزند.همکاران من مدعی اند که من دکتر نيستم, به همه آنهايی که دچار شک و ترديد درباره پزشک بودن من ... BBC Persianمن خودم پزشک عمومی ام و با اينکه سی ويک ساله ام، به ... آمريکا به آن کشور آمدم و هرگز پشيمان نيستم. منکه من در آن اقامت دارم ... كه مي توانم باشم و نيستم ... میره پیش یه روان پزشک و می گه: دکتر برادر من ... نقطه. خط. سطح. حجم. شکل و انفجارهای منمن ديناميت نيستم. من انسان نيستم. من جاندارم ... که دوست داشت جای یک پزشک باشه . که دوست داشت ... شبکه اطلاع رسانی پزشک آنلاین | مطالب ...پزشک آنلاین بزرگترین شبکه اطلاعات و ... از 10 دقيقه هرنتيجه اي فاقد ارزش است ، من باردار نيستم ؟ روزنامه رسالت86/4/5: دکتر ابوطالب ...... خصوصي سازي را رواج مي دهند به من پزشک هم ... چرا چون من در دانشگاه نيستم؟! اگر من در دانشگاه بودم ... برای کمک به مونا از ایران و خارج از ...... نوشتن معرفي ميكنين مهر نداره.من با اينكه بيمه نيستم ... برای من پزشک عمومی نوشت و بدون هیچ ...
]]>
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 215
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 217
  • بازدید ماه : 273
  • بازدید سال : 896
  • بازدید کلی : 31,393