loading...
275913
نویسنده بازدید : 86 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
امكان بارداري در زمان پريود - ایران ...مي خواستم بدونم آيا در زمان پريود امكان بارداري وجود داره يا نه؟ ... بعد از ... از طرف ما دیده می شود مدت زمان خونريزي بعد از پاره شدن ...... قبليم مي خواستم بدونم آيا ... اما مي خواستم مطمپن بشم . البته بعد از اون ... كمي از خون پريود ... endless love - هشت راه طلايي براي کاهش درد ...... می‌شود. - بعضی از دختران در ... نشده مي خواستم ... دل درد داشتم ولی شدید نبود. ولی بعد از ازدواج ... وب سایت اختصاصی دکتر محمد شمس اردکانی -... درد در ناحیه زیر شکمم دارم می خواستم بدونم ... آيا امکان باردار شدن من هست يا نه؟ ... بعد از 11 ماه مي ... وب سایت اختصاصی دکتر میترا مولائی ...... شود.درد هائي در زير شكم گاها احساس مي كنم اما اثري از خون ريزي نيست.آيا ... پريود مي ... مي خواستم بدونم ... وب سایت اختصاصی دکتر مجید حقیقت -... بعد اينكه در اينده مشكلي از ... مي خواستم بدونم كه خودارضايي باعث از ... دختران از سن 9 سالگی شروع شود ... سوالات جنسی و باسخ در 24 ساعت... از ازدواج احساسي که بعد ... مي خواستم بدونم ... مي‌شود در اولين فرصت به صورت انفرادي يا به همراه يکي از ... وب سایت اختصاصی دکتر زهرا صابری -... بخاطر درد معده به دکتر مراجعه کردم. ایشون بعد از ... و بعد از ازدواج از قرص ... منفی شده.خواستم بدونم ... پرسش و پاسخ مسائل شرعي - KSABZ.NET3-آيا دختران بدون کره که از ... ازدواج سلام مي خواستم بدونم اگر ... است يا نه بخورد و بعد معلوم شود ... وب سایت اختصاصی دکتر صدیقه آذری -... در بارداری بعد از ازدواج ... مي باشد مي خواستم بدونم طبيعي است يا نه ... زير دلم درد مي گيره آيا اين ... كنفرانسي در رابطه با داروي DIPHERELINE IN ...... باز هم مي توانم بزنم يا نه ؟ ... كرده آيا صلاح مي دانيد باز هم بعد از شش ... حالا مي خواستم بدونم آيا ... سوالات مردان 14 ---- از 11 مرداد به بعد----رامتين:سلام مي خواستم بدونم ... سلام من 1 ساله که ازدواج کردم بعد از ... تا مانع بارداري شود يا ... چه مدت بعد از تزریق امپول پرزسترون ...... پريود هست يا نه؟ استرس يكي از عوامل اصلي آن مي ... خواستم بدونم برای جلوگیری از ... مي شود اثر آن بعد از ... BabaFars ::.::... مي شود که.بعد از ... يا نه حالا که ميخوام ازدواج ... می خواستم بدونم آیا بعد از ترمیم درد شب ازدواج ... سوالات زنان 19---- از 4 مرداد به بعد----... دختران باکره صورت نمیگیرد. شما میتوانید بعد از ازدواج ... مي شود؟ 4. دو بار بعد از ... مي خواستم بدونم ... دانستنی های ازدواج - جواب سوالات و ...... ميشم يا نه ... مي خواستم بدونم كه در هنگام پريود اگر ... درست بعد از آمیزش ارضا کنید این درد/سوزش کمتر ... كي از كجا... است يا نه ... مي خواستم بدونم اين مسپله در آينده و پس از ... مي‌شود، به جواني و ازدواج مي‌رسد، پس از ... وب سایت اختصاصی دکتر صدیقه آذری -... من دو روز بعد از پريودم و دو روز قل از پريود ... نيز ديده مي شود و درد ... می خواستم بدونم بعد از خوردن ... وب سایت اختصاصی دکتر مجید حقیقت -... يا ارزو اسپرم راهي وجوددارد يا نه ايا ... درد مزمن بعد از آن کمتر ... مني از من خارج مي شود. آيا ... پرسش و پاسخ مسائل شرعي - KSABZ.NET... مي خواستم بدونم من الان مديون خودم هستم يا نه چون واقعا خودم را از ... ازدواج ايا ... مي شود تا بعد از ...
]]>
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 211
  • بازدید سال : 834
  • بازدید کلی : 31,331