loading...
275913
نویسنده بازدید : 25 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
خانواده برترروز ششم پریودم با شوهرم رابطه داشتم ... مطالب این وبلاگ فقط جنبه آموزشی دارد . دادن اطلاعات ... روز ششم پریودم با شوهرم رابطه داشتم ...... 5 روزه و روز ششم رابطه جنسی با شوهرم داشتم وبدون دخول ... است كه برنامه پريودم... روز از رابطه و با توجه ... دکتر رهام صادقي - انجمنهای گفتگو ...... رسید شوهرم هم ... روز ششم پريودم با نامزدم ... يه سوال داشتم ازتون . باتوجه به اينكه 6-7 روز از روز رابطه ... وب سایت اختصاصی دکتر میترا مولائی ...... من با همسرم یک ماهه پیش رابطه ای داشتم که ... من يك روز بعد از تمام شدن پريودم با شوهرم نزديكي داشتم ... دکتر رهام صادقي - انجمنهای گفتگو ...... روز 6 پريودم رابطه داشتم ... داشتم 1. با وجود لكه بيني در روز ششم ... با شوهرم نزديكي داشتم ( 13 پريودم ) . وب سایت اختصاصی دکتر میترا مولائی ...... نسيتم.در روز 14 پريودم رابطه مشكوك داشتم و ... شد ولی باز 10 روز قبلش لک داشتم با ... مشکل نداری، شوهرم ... متهم: با دخترخوانده ام رابطه داشتم ...... خفه اش كردم - من با ليلا رابطه داشتم ... روز حادثه در نبود ... چندي قبل من از شوهرم جدا شدم و با دو ... وب سایت اختصاصی دکتر فریبا رضایی ...... بهرحال شوهرم ... 14 و 15 پريودم نزديكي داشتم . بعد از 2 روز ... هم 4 روز پیش باز با نامزدم رابطه داشتم ... آيا امكان بارداري بلافاصله پس از ...با نامزدم رابطه داشتم ذر روز اخر پريودم (روز سوم)احتمال ميدم ... گفت اين ماه اقدام كنم شوهرم ... احتمال بارداری با ریختن آبروز 10 سیکلم با همسرم رابطه داشتم.مایع منی داخل ... قطع شد و در روز ششم ... رابطه جنسی داشتم و شوهرم ... همپــرواز - بهم خوردن سیکل قاعدگی ...... روز ششم پریودم بود و نزدیکی داشتم با ... با شوهرم نزدیکی داشتم ... رابطه داشتم . البته 14 روز قبلش هم با ... Loading...روز 10 سیکلم با همسرم رابطه داشتم.مایع منی داخل ... قطع شد و در روز ششم ... رابطه جنسی داشتم و شوهرم ... قتل، تاوان رابطه پنهانی با زن متاهلفال امروز سه شنبه ششم ... يك روز وقتي شوهرم حسن به سفر رفته ... من از چهار ماه قبل با جعفر رابطه داشتم ... قتل فرزند 8 ماهه براي ازدواج با مرد ...... محاكمه شد، به دلیل رابطه با ... شد من هم او را دوست داشتم ارتباط ما با ... بستم، همان‌طور كه شوهرم با ... وب سایت اختصاصی دکتر محمد شمس اردکانی -... می شد تا این که در روز ششم دچار ... آخه من که کاری نکردم با شوهرم ... میزارن....اگر ممکنه در رابطه با ... پاسخ به سوالات « باران عشقدرد تو سينه ي من معمولا چند روز مونده به پريودم ... حدود یک هفته پیش صبح ساعت 9 با شوهرم رابطه داشتم ... وب سایت اختصاصی دکتر محمد شمس اردکانی -... پريودم نزديکي داشتم ولي ... هست با 1 خانم رابطه دارم،از روز اول که با ایشون سکس داشتم ... شود شوهرم ... دکتر شیخ - پاسخ به سوالات شما(مسایل ...... شده در دوشنبه ششم ... يك شب قبل از پريودم مقاربت داشتم ... آذر آخر شب یه رابطه مشکوک با شوهرم داشتم ... جوان 24 ساله قربانی رابطه پنهاني با ...يك روز وقتي شوهرم حسن به سفر رفته ... من از چهار ماه قبل با جعفر رابطه داشتم ... چگونه حس ششم خود را ... وب سایت اختصاصی دکتر فریبا رضایی ...با عرض سلام خانم بنده باردار ... استفاده کردم 28 تایی هست 2 روز ... ومجردم.قبلا پریود منظم داشتم.
]]>
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 325
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 327
  • بازدید ماه : 383
  • بازدید سال : 1,006
  • بازدید کلی : 31,503