loading...
275913
نویسنده بازدید : 24 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
وب سایت اختصاصی دکتر میترا مولائی ...... باعث آزار من همسرم شده لازم به ذكر كه بگم من هنوز پرده دارم آيا ... ایشون گفتند پرده من سالمه ... دانستنیهای روابط زناشویی،عشق ...... يا مشكلي دارم بعضي ها ميگن اين درد به دليل وجود پرده بكارت است آيا اين صحيح است؟آخه من 19 سالمه ... کلیپ پاره کردن پرده بکارت - AzBuL.NET ...و تصاویر آنچنان مچ است که لذت دیدن و گوش کردن را ... خلاصه به یمن سرمه پرده از چهره من گرفته شد :دی ... MySite.com :: نمايش موضوعات - در مورد پرده ...... قطره خون آمد.چقداحتمال پاره شدن پرده است؟آيا ... خانم مثبته هستم پس شما میگویید پرده من سالمه در ... MySite.com :: نمايش موضوعات - پردهمن 21 سالمه حدود 7و8 ماهه كه تقريبا ... گفت كه خون مشاهده كرده آيا احتمال پارگي پرده وجود دارد ؟ من ... وب سایت اختصاصی دکتر مجید حقیقت -سوال : سلام > آقای دکتر من 21 سالم هست و 1 سال پیش ... وتقريبا بيضه راستم پايين تر از بيضه چپ است آيا ... آيا پرده بكارت قبل از قاعدگي بوسيله ...آيا پرده بكارت قبل از قاعدگي بوسيله انگشت دست ... من 27 سالمه احساس جنسیمو از دست دادم آیا درمانی ... چیزهایی که همه باید بدانند... - پاسخ ...... يا مشكلي دارم بعضي ها ميگن اين درد به دليل وجود پرده بكارت است آيا اين صحيح است؟آخه من 19 سالمه ... سوال در مورد پرده بکارتمن دختری 21 ساله هستم که در سن 17سالگی ... درد و خونريزي بود و فقط سوزش داشت آيا پرده ام هنوز سالمه ... بکارت - به زمین افتادن - ایران سلامت... اون ضربه آيا پرده بكارتم پاره شده ؟آيا خودمون مي توانيم پرده را ببينيم ؟ در ضمن من الان 20 سالمه ... ترمیم پرده بکارت - نسخه قابل چاپسلام.خسته نباشید.من 23 سالمه.4ساله پیش برای ... جلوتر نيز خارج شود، نشانگر پارگي پرده است. آيا ... BabaFars ::.::... اولی داده شد نگران نباشید پرده شما سالمه ... كابوس وحشتناك نجات دهيد آيا احتمال اين است پرده من ... دکتر رهام صادقي - انجمنهای گفتگو ...من تو اين دو سال بارها به استمنا رو اوردم،نميدونم ايا پردم سالمه يا نوع ... ايا ممكن پرده من اسيب ... سوالاتي در مورد پرده بكارتاقای دکتر من 20 سالمه و قبلا استمنا ... ممكن است منجر به پاره شدن پرده بكارت شود؟ بله 5) آيا ... فقط مشکلات بانوان... قطره خون آمد.چقداحتمال پاره شدن پرده است؟آيا ... خانم مثبته هستم پس شما میگویید پرده من سالمه ... سوالات زنان 17---- از 24 خرداد به بعد----ببخشید من 19 سالمه وهمیشه 3تا 4 ماه دوره پریودم ... ترشح مايل به صورتي كمرنگ ديدم ايا به پرده اسيب ... دکتر رهام صادقي - انجمنهای گفتگو ...... من خيلي نگرانم چون ميخوام ازدواج كنم .و دقيقا نميدونم اخرش پرده م سالمه يا نه؟ به نظر شما ايا ... شبکه اطلاع رسانی پزشک آنلاین | مطالب ...سوال : سلام.من دخترم 30 سالمه.قبلا خودارضايي ... باعث پارگي پرده بكارت بشه؟آيا پاره شده پرده ... وب سایت اختصاصی دکتر میترا مولائی ...آيا با توجه به اينكه حداقل تعداد اسپرم ها ... سقط کردم وحالا می خوام بدونم پرده من سالمه؟؟؟؟؟؟؟؟ تشخیص اسپمر... كنيد. 1-ايا پرده ... ميكنم پرده بكارتم پاره شده بايد ازكجا بدونم سالمه يانه؟؟؟من ... كه پرده من پاره ...
]]>
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 218
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 220
  • بازدید ماه : 276
  • بازدید سال : 899
  • بازدید کلی : 31,396