loading...
275913
نویسنده بازدید : 29 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
مشاوره پزشکی دکتر رستمزاده Forums-viewtopic ...... در سن 13 سالگي پريود شدم مي خواستم بدونم پرده بكارت من پاره شده ... و با سوزش بود ايا ممكن پردم ... MySite.com :: نمايش موضوعات - در مورد پرده ...... پردم هست اما فكر ميكنم شايد اسيب ديده باشه مي خواستم ... مي خواستم بدونم پرده بكارت من پاره شده فقط مشکلات بانوان... پردم هست اما فكر ميكنم شايد اسيب ديده باشه مي خواستم ... مي خواستم بدونم پرده بكارت من پاره شده دخول ناموفق [آرشیو] - ایران سلامتحال مي خواستم بدونم آيا پرده بكارتش پاره شده يا نه . دوم اينكه با وجود اينكه انگشت اون براحتي ... IRAN IRANtag:blogger.com,1999:blog-29813131 2011-04-21T15:59:25.727-07:00 IRAN IRAN secamcom http://www.blogger.com/profile/10176376847470269975 noreply@blogger.com Blogger 1 ... مسایل جوانان و نوجوانان و زناشو یی ...... پرده چيزي نمي دونم مي خواستم بدونم چه جوري پاره مي ... کمتر چند قطره می خوام بدونم پردم پاره شده؟ مدت زمان خونريزي بعد از پاره شدن ...مي خواستم بدونم در صورت پاره شدن ... پرده پاره شده ؟ در ضمن پيرامون سوال قبليم مي خواستم بدونم ... BabaFars ::.::مي خوام بدونم يكي از دوستام كه دو ماه ... دکتر گفت تو ساعت 10 پردم کاملاً پاره شده می خواستم واسم ... چیزهایی که همه باید بدانند... - پاسخ ...می خواستم بدونم ممکنه این ... احتمالا زيادي مي ره كه پرده ات پاره شده ... پیش مییاد؟اگه پردم پاره ... تشخیص اسپمر... مامانم برم دكتر كمكم كنيد. 1-ايا پردم پاره شده ... ديدم (با دقت زياد ديده ميشه ) مي خواستم بدونم ايا ... به تو مي ا نديشممي خواستم در مورد اسپري ليدو ... چند مطلب رو می خواستم بدونم اول ... تقریبا مطمئنم که پردم پاره شده. مسائل زناشویی - عفونت واژن... بدونم با توجه به اینکه ایشون سر التشون وارد الت من نشد امکان این هست پردم پاره شده باشه ... مي شود ... روش های آمیزش جنسی - ۴۲ جواب به ...... بفهمم پرده دارم؟به نظرشماممکنه پردم پاره شده ... سلام من ۱۹ سالمه می خواستم بدونم وقتی دخول به ... وب سایت دکتر فاطمه ابراهیمی... شد....چند ساعت بعد از اين اتفاق من پريود شدم...مي خواستم نظر شما رو بدونم كه ايا پرده من پاره شده ... دانستنیهای روابط زناشویی،عشق ...می خواستم بدونم ممکنه این ... احتمالا زيادي مي ره كه پرده ات پاره شده ... پیش مییاد؟اگه پردم پاره ... وب سایت اختصاصی دکتر زهرا صابری -سوال : ببخشید خواستم ... كه پشت سرش خارج مي ... معاینم کنه تا بدونم پردم چه نوعیه.گفت ساعت 8 پاره شده و ... دکتر ابوالفضل رحیمی - بخش نوشته ها... چشمم به داخل رفته و پرده چشمم پاره شده ... بر اين حالت چشمش هم خيلي عوض شده است . مي‌خواستم بدونم ... پاسخ به سوالات « باران عشقمي خواستم بدونم هيچ راهي نداره؟ دوره ماهانه ... ممکنه پردم پاره شده باشه با اینه دکتر گفت ... دنياي سخن2: سوال وجواب درباره ي پرده ...... هم بلند بود آيا پرده ام به سلامتي پاره شده ... شد و دوباره به حالت اول باز مي گشت.مي خواستم بدونم ... Parastoo - Velenjak, Tehran, Iran... تنها باشم بي حضورت ، رازچشماتو بدونم من مي خواستم ... پارچه ی چهل تکه ای هستم که هزاران پاره شده ...
]]>
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 65
  • بازدید سال : 688
  • بازدید کلی : 31,185