loading...
275913
نویسنده بازدید : 172 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
مدت زمان خونريزي بعد از پاره شدن ...و آيا امكان داره كه پاره شدن پرده ... كه من اون ... پس از پارگي پرده بکارت خونريزي کم و بيش شديدي ... MySite.com :: نمايش موضوعات - در مورد پرده ...... چند سوال داشتم.اول اينكه من از ... پاره شدن پرده است؟آيا ... گفت درد داره و تو شورتش خون دیده ولی من ... سوالات زنان 17---- از 24 خرداد به بعد----... و از ریخت افتاده؟امکان پاره شدن پرده بکارتم هست ؟(من ... شدن) چه فرقی داره؟!!! اون ... من درد شديدي ... سوالات زنان 22---- از 6 شهریور به بعد----... نوع پرده حلقوی هست.از کجا بدونم مال من از چه نوعی و نیاز به عمل داره ... هم درد شديدي ... اما سوال من ... دکتر شیخ - پاسخ به سوالات شما(مسایل ...آیا پاره شدن پرده درد دارد؟من ... پريود درد خيلي شديدي دارم از ... یکی از دوستان سوال کرده اند: ايا ... MySite.com :: نمايش موضوعات - پرده بکارت ...... اون هست ... من در ناحيه تناسليم دچار درد شديدي ... آيا امكان داره پرده بكارت پس از رابطه مقعدي پاره ... فقط مشکلات بانوان... اون خون لکه بینی هست و مربوط به پارگی پرده ... سوال داشتم.اول اينكه من از ... پاره شدن پرده است؟آيا ... .:|:.مسائل جنسی پسران و دختران ...... سايزش هست كه بتواند بكارت من رو پاره كند؟آيا ... مسبب پاره شدن پرده بدونن و از من ... كه درد شديدي ... وب سایت اختصاصی دکتر مهرداد رضایی -... الان هم درد بدون خونريزي دارم آيا ... برگشت.سوال من از شما دکتر گرامی این هست که ... هیج وجه پرده پاره ... پاسخ - پایگاه اطلاع رسانی تنظیم ...... هست که من خانه پدر بزرگ مادريم زندگي مي کنم. ارسال سوال از ... پاره شدن پرده بکارت ) آيا ... شديدي داره ... وب سایت اختصاصی دکتر زهرا صابری -بعد از اون ایشون درد های ... بچه دار شدن من با ivf چقدر است؟ 2-آيا ... پهن شده این پرده اگه پاره ... این وبلاگ تعطیل میباشد!اون به شما بیشتر نیاز داره و ... آيا پرده من پاره شده است؟!! چون از اين ... کمر درد بعد از ارضا شدن ... وب سایت اختصاصی دکتر میترا مولائی ...... از من خارج شد. ولي از اون ... و درد ناشی از ... سوال من از شما این است ایا ممکن است پاره شدن پرده ... وب سایت اختصاصی دکتر محمد شمس اردکانی -... داره ایشون پرده رو از ... من فشار ميدهم درد شديدي به ... سوال : سلام و خسته نباشید بعد از تموم شدن ... تشخیص اسپمر - ساخت وبلاگ فارسی | پر ...... که پرده ندارم و از اون ... درد شديدي احساس مي كند .من از ... كه پرده از نوع حلقوي با قابليت پاره شدن ... BabaFars ::.::... شب عروسی خیلی درد داره ... كوچيك خوني هست.ايا اون پرده هست؟ ... بوده.ولئ از 2 قسمت پاره شده. سوال من اینه ... بکارت- خود ارضائی - ایران سلامتو يه سوال ديگه ايا در پرده ... وبعد از چند وقت پريود شدم ايا پرده من ... واژن هست و بعضی انواع اون ... پاسخ پیامهای نیمه اول اردیبهشت « پیوند... پاره شدن بکارت درد داره ... شما از اون دست مردهایی هست ... من خودم سرچ کردم دیدم هست. سوال شما ... وب سایت اختصاصی دکتر محمد شمس اردکانی -... پرده بكارت از چند جا پاره ... هست. از ... آيا اين درد به انجام عمل نزديكي ربطي دارد چون قبل از ازدواج من ... .:|:.مسائل جنسی پسران و دختران.:|:.... داره اون درد ... هست كه بتواند بكارت من رو پاره كند؟آيا ... داره و با وارد شدن آلت پرده بكارت هم از ...
]]>
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 104
  • بازدید سال : 727
  • بازدید کلی : 31,224