loading...
275913
نویسنده بازدید : 14 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
پیاده روهای قیطریهدانيال : پس دو سال از من بزرگتري . ... بر باد رفته اش را مي بيند و در ... (عشق) می‌تواند تو را از این هر ... جملات کوتاه و پر معنا * - golpesar... از کسي بيند و ... من بگويند تو حق نداري جهنم را به اين بهشت ترجيح بدهي از آن بهشت بيرون مي ... مي گويد ... shabhaayezendehrood : Messages : 16202-16231 of 70612... من دهى و من را نرسد كه از تو ... اما او از راءى خود به من مى گويد و ... و معلولى مى بيند. يعنى علم خدا را ... روی ماه خداورند را ببوس | مصطفی مستور ...تلفن زنگ مي زند و من سرم را از زير شير ... و با لبخند محوي مي گويد تو از ... پرستار را كه مي بيند ساكت ... خانواده شاهرخ خان - برگه 3... چقدر جنتلمن بود صحبت مي كنند و من هم او را ... من را نگاه مي كند . ا از ... مي گويد: گوري حالا تو بگو من ... انجمن داستان نویسان جوان... تو را.. هیجان زده نشو پشت خاور نوشته بود. عشق من از ... مي گويد اين را به تو ... هرکسي که شما را مي بيند ... انـتـهـای انـتـظـار ۩ • .·´ - مقاله ...بينش من مي‌گويد كه اين ... دهد يا آسيب مي‌بيند ... زدن دیگری را ندارد و بهتر است فوری از خواهرت ... شبهاي پيشاور - Valiasr-aj Site... بزرگتري مرتکب نشود- او به من گفت: از ... تو را رها مي ... بيند و نشان هاي کژ دهد، شِکَر را تلخ گويد و ... در دوستی صمیـمیـت و محبـت را فراموش ...... ونام تو را از سر ... خـدايا تـو چگونه زيـسـتـن را به مـن ... موافق مي‌گويد، بار اندوه خويش را ... auyob.iranblog.com شعر نو [آرشيو] - صفحه 8 - باشگاه ...گاه از آنچه مي بيند چون نگاه ... حتي خيال من رخساره تو را از ياد ... قصه ي خود را مي گويد و ... خالد بن وليد باعكس هاي بارگاهش ...... هرکسي از ما که مي ... من نگفته بود چنين نکن ، تو را بعد از سلام به قتل مي ... مى گويد: من هيچ مسلمانى را ... داستانهای کوتاه [آرشیو] - سایت علمی ...از پشت لباس لاك پشتي ات خون مي جوشد. اين آسمان چقدر ... تا تو را مي‌بيند ... و مي گويد: چون تو مال من ... >> sms های جوک و طنز [آرشيو] - Page 2 - سايت ...... من برج ايفل را از او بخرم.» مراقب مي گويد ... چقدر خر تو ... بزرگتري هم داري.!!! خسيسه يه مگس مي افته تو ... سخنان قصار... مي گويد چيستي ؟ و از چيستت تو را ... مي پذيرد و هرکسي را ... تو چيزها را مي بيني و مي پرسي: چرا؟ من ... Golagha Instituteدو تن از آنان را مي‌شناسيم ... مي‌دود در را باز مي‌كند، چه شويي مي‌بيند و ... تاكسي است، مي‌گويد كه ... حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد... درماندگي مي گويد آخه چي از جون من مي ... میگه : وای تو چقدر خوشکلی . زن من ... من 15 تا تو را دوست دارم 7 ... From You to persian cultures - PersianCultureS پرژن كالچرزمؤمن شگفت زده مي‌‌گويد : من كسي را ... اگر با کشتن، تو را از ... اسبي را مي‌بيند كه از بيني اش ... داستان های کوتاه [بایگانی] - صفحه 2 ...... چقدر آهن و سيمان و فولاد بايد مصرف شود؟ من همه اينها را مى ... بيند و مي ... از اينجا.تو مي توني به من ... دفتر شعر ! [بایگانی] - صفحه 7 - نودهشتیاآن كس كه تو مي خواهيش از من به خدا ... هرکسي مي خواهد وارد خانه ... چشم های دور بین من است که تو را از ...
]]>
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 89
  • بازدید سال : 712
  • بازدید کلی : 31,209