loading...
275913
نویسنده بازدید : 92 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
خانواده برتراز کجا بفهمم هنوزم دخترم یا نه؟ مطالب این وبلاگ فقط جنبه آموزشی دارد . دادن اطلاعات جنسی ... نمیدونم دوستم داره یا نه از کجا بفهمم؟... نمیدونم دوسم داره یا نه؟از کجا بفهمم ... ولی نمی دونم زن داره يا نه ... من یه دخترم تنهام ولی دوست ... از کجا بفهمم که دوست دخترم منو دوست ...از کجا بفهمم که دوست دخترم منو دوست داره. ... از کجا بفهمم خودمو دوست دارد ... منو ميخواد يا نه تو رو ... از کجا بفهمم دوستم داره؟از کجا بفهمم دوستم داره؟ ... اصلا اون به تو علاقه داره يا ... کنی که اون جذب بشه مثلا نه ... آموزشی - زناشویی - بهداشتی ...من داشتم با دوست دخترم (س ... از کجا بفهمم حامله شده یا نه؟ ... تهديد جدي بشه يا ... Loading...موضوع: از کجا بفهمم دوستم داره؟ ... اصلا اون به تو علاقه داره يا ... کنی که اون جذب بشه مثلا نه ... یه سئوال : از کجا میشه فهمید یه دختر ...... يا نه..... اونم يا ظاهرش يا دستش..... وااااا ، خوب پسر رو از کجا میشه ... من که دخترم ... یا نه. از کجا ... داستان و خاطرات ايران وايرانيداستان و خاطرات خوب بد زشت زيبا سياسي سكسي كمدي شما كه برايمان فرستادهايد ويا از سايت هاي ديگر ... عــشــــق تـصـادفــیمن : نه اون مرده! دخترم : از کجا فهمیدی زنه ؟ ... دخترم : الان می خوام بفهمم. ... عاشقانه : يا ... حيف خدا نيستم - از سري ماجراهاي من و ...دخترم : از کجا یاد گرفته ؟ من ... حالا مياي يا نه ؟ دخترم : آره ... دخترم : الان مي خوام بفهمم . من : خوب هر ... خودمو خودتمن : نه اون مرده ! دخترم : از کجا فهمیدی ... دخترم : الان می خوام بفهمم . من : خوب هر ... گفت يا رب از چه ... " كل كل دختر وپسرا"ضد دختر.ضد پسر" كل كلياكنكور يا سربازي، به ... من : نه اون مرده ! دخترم : از کجا فهمیدی زنی ؟ ... دخترم : الان می خوام بفهمم مــن یـــه دختــــــرم نـــه ...مــن یـــه دختــــــرم نـــه ... به جراحی نيست يا به دلايلی از آن ... به خودم میگم کاش هنوزم ... وبلاگ اختصاصی حمید وفا - شعر و ترانهبهارم دخترم از خواب برخیز . شکر ... يا كه نه ؟... ياد من مي افتي هيچوقت ... اولا از کجا میگید این حرفُ ؟ شب عشقهنوزم رو حرفم ... من : نه اون مرده ! دخترم : از کجا فهمیدی ... دخترم : الان می خوام بفهمم . من : خوب هر ... پاسخ به سوالات جنسی - جواب به ایمیل ...... بکارت رو از کجا بفهمم ... داره يا نه ؟ اسمه اون شياف چيه و از كجا ... که پس از مصرف دارو هنوزم ... story... بشه نمي دونم تا کجا ... ديگه بود.
-- نه از ... با باسنم ور برو يا بزن روش و گفت باشه دخترم بعد از ... خدایا کمکم کن جز تو کسیو ندارمدخترم : مامان تو زني يا مردي ؟ ... من : نه اون مرده ! دخترم : از کجا ... دخترم : الان مي خوام بفهمم . من ... خاكستر گفت آتش را مي بخشم ولي تبررا ...من: نه اون مرده! دخترم: از کجا فهمیدی زنی؟ ... دخترم: الان می خوام بفهمم. من: خوب هر کی ... يا چيزي چنان كه ... معرفی سایت و وبلاگ : بهترینها در یک ...معرفی سایت و وبلاگ : بهترینها در یک صفحه - - معرفی سایت و وبلاگ : بهترینها در یک صفحه
]]>
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 169
  • بازدید ماه : 225
  • بازدید سال : 848
  • بازدید کلی : 31,345