loading...
275913
نویسنده بازدید : 45 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
علت زود پريود شدن چيستسلام به همگي من 2 ماه بود كه جلوگيري نميكردم ... تا زماني كه امپول نزنم پريود نميشم 10 روزه ... Madaran2.wordpress.com Site Info - Alexa the Web Information Companyارتباط ازدواج با ماه: 5: دکتر پروین منصوری: 6 ... سوالات قبل از آشنایی برای ازدواج: 4.51%: 10: پريود نميشم: 2.92% وب سایت اختصاصی دکتر محمد شمس اردکانی -بعد از 2 ماه که مصرف را قطع کردم ديگر پريود نشدم. ... دادم و اينکه بدون قرص پريود نميشم ... وب سایت اختصاصی دکتر محمد شمس اردکانی -... بار پريد شدم هر ماه عقب ميافتم و تا آمپول نزنم پريد نميشم .2 ... بدون قرص پروژسترون پريود نميشم ... تبادل نظرالي.....26.....3 سال و سه ماه.....به تازگي ... دارو ميخوردم/وت دارو را قطع كنم اصلا پريود نميشم ... احتمال بارداري-كمك فوري-خواهش! :(... بشم هميشه منظم بود البته به غير از 2-3 ماه ... امتحانام فوق العاده استرس داشتم چرا پريود نميشم ... نشانه هاي حاملگي: 10 نشانه اصلي كه ...ولي هيچ وقت نااميد نميشم. چون اعتقاد دارم ... بيشتر متفورمين مصرف كردم اما تو اين ماه 2 بار پريود ... گروه بهداشتي فيروز :: مشاهده موضوع ...... شروع به خوردن قرص استروژن بكنم براي اينكه ماه اينده عادت بشم چون من بدون قرص پريود نميشم .اگر ... همپــرواز - علائم يائسگي چیست وچگونه ...... بعد تكرار 67 شده بود، حالا چند ماهه ك پريود نميشم ... زياد داشته و يك ماه نشده است ولي اين ماه پريود ... وب سایت اختصاصی دکتر فریبا رضایی ...( این سوال 2 ماه قبل ... ندارم و هر ماه هم پريود ... آخه جرا بريود نميشم؟؟؟؟كمكم كنيد ( این سوال 2 ماه ... وب سایت دکتر فاطمه ابراهیمی... ندارن و خودم هم در سونوي 6 ماه پيش تخمك خوبي داشتم.اما 2 ... الان هم تا امپول نزنم پريود نميشم.خيلي ... دکتر رهام صادقي - انجمنهای گفتگو ...امروز بايد پريود ميشدم ولي نشدم ماه پيشم نشدم دكتر ... گذاري خارج از رحم هست كه پريود نميشم. ... كنفرانسي در رابطه با داروي DIPHERELINE IN ...مريم:: سلام من دو ماه پيش عمل لاپراسكوپي ... گفته بود كه من در طول استفاده از آمپول پريود نميشم ... گروه بهداشتي فيروز Forums-viewtopic-جنين ...... شروع به خوردن قرص استروژن بكنم براي اينكه ماه اينده عادت بشم چون من بدون قرص پريود نميشم .اگر ... 2 سال عدم بارداری - ایران سلامت... عروسي كرديم و من از 2 ماه ... كردم ولي باز هم پريود شدم ... من ميگه برو تو اين ماه حامله ميشي ولي نميشم ... وب سایت اختصاصی دکتر صدیقه آذری -... حدود 2يا3 ويا 6 ماه نميشم دوباره شروع ميشه واينكه ميزان خونريزيمم خيلي كمه واينكه زمان پريود ... وب سایت اختصاصی دکتر مهرداد رضایی -مدت 2 ماه است كه در سينه چپم درد شديد حس مي ... داشتن پريود مرتب بايد چكار كرد.نكنه پريود نميشم ... MySite.com :: نمايش موضوعات - بارداريدر ضمن اگه پريود منظمي داري ... براي خودم كه متوجه نميشم ... - دوشنبه، 2 خرداد ماه ، 1390 10:55:26 زمان پريود بعداز زايمانچقدر زياد!!!!!11 منكه نينيم 6 ماهشه و هنو پريود ... پسرم 6 ماهش كه شد شدم اما حالا نميدونم چرا نميشم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وب سایت اختصاصی دکتر صدیقه آذری -... سلام خانم دکتر عزیز بنده 26سال سن دارم ماه ... سوال : سلام.خسته نباشيد.من 22 سالمه اصلا پريود نميشم ...
]]>
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 693
  • بازدید کلی : 31,190