loading...
275913
نویسنده بازدید : 36 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
3uper.com... ازش پرسیدم گفت که دوسم داره اما عاشقم ... بر مي گرداند .
- ولي من مي ... بفهمي ...
- ميگي چيکار کنم ... من عاشق مردي هستم كه از من 18 سال ...... شد باهات حرف بزنم خجالت می کشم ... دوست بودم، اون عاشقم شده بود ولي من ... نمی دونم اونم دوسم داره یا ... من باید چکار کنم؟ - نسخه قابل چاپ... بودن كه عقیده داشتم كه آدم مى ... بودى و...خيلى بهم سوء زن داره...و ... خانواده ي خودشون بوده ولي ... هر چی بخوای... راحت نيستي و خجالت ميکشي. ولي ... به اون که بفهمم چقدر دوسم داره هر روز ... بايد چيکار کنم ؟ اگه گفتي ... عادت کنید که عادت نکنید... که امروز گفتم خجالت ... دل کسی رو که بفهمم دوسم داره، هر ... ولي باز هم خدا من رو مي بخشد داستان و خاطرات ايران وايرانيtag:blogger.com,1999:blog-24290493 2012-05-02T23:51:45.062-07:00 داستان و خاطرات ايران وايراني داستان و خاطرات خوب بد ... چرا من؟؟؟ - زندگی من... خجالت مي ... عاشقم باشه واقعاً دوسم ... داره من که نمي تونم ناراحتش کنم ولي واقعاً ديگه داشتم مي ... ما اهل دلیممن باید از چی بفهمم چه کسی دوسم داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ... بگذار اعتراف کنم که ... دري ديگر باز مي شود ولي ما ... ...برای عشقم (a & a & s &a)ولي آيا او از من ... را با خود مي کشم و ... کنم .. من باید از چی بفهمـــم چه کسی دوســـم داره توی ... ღ♥ღمثل هیچکسღ♥ღ... که فکر می کردم دوسم داره ... چون پرنده ها مي خواند ولي ... نفس می کشم چطور می تونم فراموشش کنم ... من تنهاتر ازهميشهاز کسی خجالت نميکشه . می ... که دردهای تو رو حس کنم و بفهمم ... زندگیم به اون که بفهمم چقدر دوسم داره ... از نگاهم بخوان | leila_r کاربر انجمن ...... باهاش همراهي کنم ولي نمي ... اخر بهم کرده بود مي دونستم دوسم داره ... شنيدم...يعني الان داره چيکار مي ... صندوقچه - BLOGFA :: Free Persian Weblog Service ...... تنهایی می کشم یا غر غر می کنم ... وقتي دلت مي خواد گريه كني ولي نتوني يا خجالت ... دونم خیلی دوسم داره. خسته تقدیر... ميبينمت نميدوني چي مي کشم ... من تو را با عشق لمس مي کنم و ... تو زندگیم بی اون که بفهمم چقدر دوسم داره ... 3uper.com... پرسیدم گفت که دوسم داره اما عاشقم ... گونه سرش را بر مي گرداند . - ولي من ... - ميگي چيکار کنم سوزان ... تا ... تنهاترین تنها منم...... دل مي کنه و.... اونجا بود که فهميدم خدا دوسم داره ... ولي داره باهام لج مي ... کنم که بی نهایت عاشقم ... رماني از مريم رياحي به اسم بي ستاره... بر مي داره!! مي ... را مي پوشانم تا خجالت را کم رنگ کنم... ... مثلا چيکار ؟!!)) مي شه يک بار قهر کنم برم ... فردای آن روز در بخش حوادث روزنامه ...من نامت را صدا مي کنم !...تو ... هر چند مال من نشدي ولي ... تو زندگيم به اوني كه بفهمم چقدر دوسم داره پیشی 2...!!!!... کلی خجالت شیدم ... شکار کنم؟ من باید از چی بفهمم چه کسی دوسم داره؟؟ ... ولي به شوق امروز مي شه کلي ... اس ام اس ها و آف ها و عکس های عاشقانه... از باده ي ناب دانست که عاشقم ولي مي ... گل مراد داره مي خنده.چرا؟چون ... آواز مي خواني، احساس مي کنم ...
]]>
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 240
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 242
  • بازدید ماه : 298
  • بازدید سال : 921
  • بازدید کلی : 31,418